úterý 28. února 2017

Od nás....



Přeji vám pěkné odpoledne.

V sobotu jsme jeli k dceři do Brna na krátkou návštěvu,
ještě než se narodí mimi.
Podle termínu zbývá jen 12 dní.

Tak jsem trošku fotila z auta.


A něco ze zpáteční cesty.





Trošku jsem si hrála.
Můj foťák je poněkud slabší, tak nefotil přesně to co jsem chtěla.


Ještě jedno hraní s foťákem.
Fotila jsem opět z auta.
Stavili jsme se ještě něco nakoupit a parkovali přímo
u sloupu.

A něco z tvoření.
Pletla jsem pro mimi ještě jeden kabátek.
Podle popisu velikost 58-62 , ale zdá se mi trošku větší.
Nevadí....


Pleteno z příze Elian klasik.
A ze zadu.


Knoflíčky zatím jen obyčejné , budou hezky bílé.

Protože i já se nemůžu dočkat jara, tak jsem si zatím koupila
domů nový petrklíč.
Později ho přesadím na zahradu.


To je pro dnes vše.
Mějte se krásně a užijte si první březnový den.

Žádné komentáře:

Okomentovat