neděle 19. února 2017

.....tak nějak nestíhám....




Přeji vám pěkný nedělní večer.


Poslední dobou nějak nestíhám.
Jsem hlídací babička.
Dcera pomáhala zeťovi ve firmě a já mám doma zlatíčko.



Trošku ušmouraná od svačinky.
Eli je moc hodná a nejvíc ji baví prohlížení knížek.
Dokonce pozná písmenka A ,E ,I a O .

Já měla volno v úterý a to jsem šila poslední věcičky
potřebné pro miminko.



Povlečení do postýlky v neutrálních barvičkách.
Zapínání na skrytý zip.


Potah na madračku do košíku.


Potah do košíku. Opět černobíle.
Dceři i jejímu příteli se vše pro mimi líbilo.
Tak jsem spokojená i já.



A tady můj věrný pomocník.

Ve středu nám vypnuly elektriku na 7 hodin a tak ,aby Eli
nebyla zima jsme zatopili v krbu. A bylo nám teploučko.


Mějte se krásně a přeji pěkný začátek nového týdne.

Žádné komentáře:

Okomentovat