pondělí 17. prosince 2018

Další neděle.....



Přeji vám pěkné pondělní odpoledne.
Včera jsme zapálili již třetí svíčku na adventním věnci.


Paní doktorka mi napsala vycházky a tak jsme se v sobotu jeli s manželem
podívat do UNIHOBBY.
Dohodli jsme se, že si koupíme nový umělý stromeček. Můžeme mít
klidně i živý, ale shodli jsme se, že na vůni budou stačit
větvičky ve vázi.
No... a to bych nebyla já, abych si něco nekoupila.
Pro kamarádku dáreček.


Doufám, že se bude líbit.

No a něco pro radost.


Malé sněžítko s andílkem

A protože Andělů není nikdy dost...tak mám ještě jednoho většího.


Aby toho nebylo málo, tak jsem si na Fleru objednala
vyřezávané domečky.


Tyhle už jsou na krbu.


Ty další zatím na okně.


Domečky jsou na dotvoření, ale mi se líbí tak jak jsou.

Mějte se krásně a užijte si poslední adventní týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat