pátek 14. prosince 2018

Od nás.....



Přeji vám pěkné páteční odpoledne.
Moc vám děkuji za komentíky a odkazy ohledně
ztracejících se foteček.
Naposledy jsem fotečky vkládala třikrát, tak doufám,
že se to už nebude opakovat.

Už nám na adventním věnci hoří dvě svíčky a v neděli
přibude další.
Taky se vám zdá, že to strašně rychle utíká ?


Já jsem stále na neschopence.
Angínu jsem ukončila ,ale paní doktorka projevila
zájem si prohmatat moje záda. Zablokovaná celá
a hodně , takže budu chodit na magnety a rehabilitaci.

No a co dělá babička když nezlobí ? Tvoří....
Tentokrát pro Sárinčino miminko . To aby mu nebyla
na procházkách zima.





A teď ještě něco pro Eliščino miminko a ještě jedno
co mají holky na hraní u nás.
Takže nudit se určitě nebudu. Kromě toho se pokouším
doplést rozdělaný svetr pro mě.

Dnes jsme se vzbudili do pěkného mrazivého rána.



Foceno z okna.



Takto si svítíme.

Mějte se krásně a užívejte si adventní čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat