pondělí 21. ledna 2019

Hlídací víkend............




Přeji vám pěkné odpoledne.

Náš víkend byl hlídací. Tentokrát jsme od soboty odpoledne
do neděle odpoledne hlídali Sárinku. Mladí šli v Brně na ples.

Hráli jsme si, prohlíželi knížky a chvilku koukli na pohádku.
Nejraději Sárinka vaří , nebo si hraje s domečkem.




Fotečka nic moc, ale ten náš roztomilý drobek se fotit moc nechtěl.

Hlídání jsme si užili.

Poslední dobou jsem se nevěnovala čtení a tak jsem se rozhodla to napravit.
Eliščina druhá babička Anička je vášnivá čtenářka a tak jsem ji poprosila
o zapůjčení knížek.
Výběr byl jednoduchý- Barbara Woodová. Tuhle spisovatelku mám velmi ráda.



Jednu už mám přibalenou v tašce.
Zítra nastupuji do nemocnice a tak zde nějaký čas nebudu.

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat