pátek 1. února 2019

Jsem doma.....



Přeji vám pěkný páteční večer.

V pondělí jsem byla propuštěna z nemocnice .
Pobyla jsem si na gynekologickém oddělení, kde jsem prodělala
histerektomii a plastiku.
Na štěstí vše proběhlo dobře a stačil týden pobytu.
Musím říct, že na oddělení jsem za celou dobu nepotkala sestřičku,
která by se neusmívala a u lékařů to platí taktéž.
Všichni byli velmi pozorní, před vstupem na pokoj vždy zaklepali
a když jsme se viděli poprvé, tak se hned i představovali.
Teď mám nařízený klidový režim a jen odpočívat.

A tak jsem dokončila šatičky pro panenku a k tomu přibyla ještě čepička.



Tahle čepička je dřívější, jen nebyla vyfocená.




Taky jsem stihla v nemocnici přečíst jednu knížku- Sedm démonů .
Příběh napínavý od začátku až dokonce , velmi se mi kniha líbila.

A protože mám chodit na menší procházky, tak pár foteček zimy
od nás.











Mějte se krásně a přeji vám pěkný víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat