pondělí 4. února 2019

Něco pro tvoření......



Přeji vám pěkné pondělní odpoledne.

O tom, že jsem klubíčkový závislák který musí mít stále
v zásobě nějakou přízi, jsem již psala. I když musím přiznat,
že poslední dobou jsem se držela dost dlouho.
K mému nákupu teď přispěl nařízený klidový režim.
Minulý čtrvtek jsem objednala a dnes klubíčka dorazila.


Tuto přízi využiji na zhotovení dárků.


Tahle je na svetříky pro vnučky, které budou mít na jaře narozeniny.


Odstín se mi nepodařilo přesně vyfotit. Ta mint barvička je výraznější.
První budu plést pro Sárinku , má narozky v březnu. Eli až v dubnu.


Tahle modrá je jako doplńková ke svetříčku pro Lukáška.
V syslírně mám ještě světle modrou přízi, tak budu kombinovat.


Tato má prima návin- 1100metrů, tak z ní budou mít zeťové ponožky na zimu.

A ještě kruhové jehlice , abych mohla plést svetříky opět v celku.

Ta poslední je pro mně.


Chtěla bych z ní nějaký šátek. Tak snad do příští zimy se podaří.


Dnes se s vámi loučím a jdu nahodit oka.

Ještě vám chci moc poděkovat za milé komentíky, které mi udělaly velkou radost.
DĚKUJI.

Žádné komentáře:

Okomentovat