pondělí 11. března 2019

....mám dvě .....



Přeji vám pěkné pondělní odpoledne .

....měl jsem myšku tanečnici , tancovala po světnici....

....tak já mám myšky dvě ....a konečně hotové. Nejhorší pro mne je
vždy vše dát dokupy. Ale povedlo se a doufám, že se vnučkám budou líbit.





Každá má botičky, kalhotky , šatičky a svetřík.

No....myslím, že na to, že jsou háčkovány bez návodu, stylem
pokus ....omyl, tak ujdou.
Některé z vás měly své tipy, tak jsem zvědavá jestli byly správné.


Dnes jsem se šla podívat na zahradu a už se začíná víc probouzet.

Hyacintů se klube spousta , vyfotila jsem jen část.


Začínají kvést fialky.


Sněženka kvete letos jedna jediná..... no třeba příští rok
jich bude víc.


A největší radost mi udělaly irisky.


Jen tu fialkovou barvičku můj foťák jaksi nedal.


Mějte se krásně .

Žádné komentáře:

Okomentovat