pondělí 18. března 2019

....příprava......




Přeji vám pěkné pondělí a start do nového týdne.

Včera jsme měli nádherný slunečný den a tak jsme vyrazili s manželem
na nákup semínek.
I když letos pro mě bude práce na zahradě velmi omezená, přeci jen
něco zasadím. Bude velmi těžké se nerýpat v zemi, ale zdraví
je přednější.

A tak jsem nakoupila.


Samzřejmě jsem tam šupla i semínka kytiček a slunečnice,
ty nesmí chybět.

Jedna závěsná dekorace.



Petrklíče ty musí být.




A ještě rámečky.



No a ještě jsem si minulý týden objednala pár látek
na povlaky a nůžky.



Minule jsem ukazovala přízi ze které jsem chtěla plést zeťům ponožky.
Nakonec jsem změnila plán a bude z ní nějaký šátek.
A tak jsem objednala na ponožky přízi jinou.




Pro dnes je to vše, doufám, že jsem vás moc neunavila.
Příště vám ukážu co jsem dala do rámečků.

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat