úterý 19. března 2019

Rámečky





Přeji vám pěkný den.



V neděli jsem si koupila rámečky. Co chci do nich dát jsem věděla předem.
Mám ráda staré věcičky , dýchá z nich takové kouzlo.
Po manželově taťkovi máme staré album a v něm bylo pár starých
fotografií. Jsou zřejmě z doby manželovi prababičky , ale kdo na nich
přesně je , nevěděl ani tchán.
Pro mně jsou přesto pokladem.






A tady už v rámečkách.


Ta paní vlevo je manželova babička, ostatní jsou pro nás neznámí a tak to už asi zůstane.


Tyhle jsou asi opravdu hodně staré.

No....musím říct, že manžel mé nadšení nezdílel ...prý...
...proč to tam máš.... no je to kus historie...na co, stejně nevíš kdo to je....
...to nevadí, ale asi patří k tvým předkům....no jo.

Nevím, možná jsem divná, ale mi se líbí.


Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat