středa 29. dubna 2020

Po dešti....



Přeji vám pěkné odpoledne.
Moc děkuji za milé komentíky, které mi vždy udělají velkou radost a omlouvám se,
že jsem na ně nestihla odpovědět.
Dnes u nás trochu popršelo , takový jemný deštík. Bylo by potřeba víc,
ale aspoň něco.
Tak jsem prošla zahradou a tady je pár kapičkových foteček.



Ještě jsem ulovila fotečku jednoho malého návštěvníka.


A to by bylo vše......
Pro dnes se s vámi loučím.
Mějte se krásně .

6 komentářů:

  1. Ahoj Janičko jsem ráda, že jsi se rozhodla pokračovat. Přeji ti krásné léto.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, zdravím též z nového bytu. I já jsem ráda, že pokračuješ! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky.Ráda budu navštěvovat nové stránky...
    Přeji krásný den Eva H.

    OdpovědětVymazat
  4. Kapky vody na listech a květech mají svoje kouzlo. Taky je ráda fotím.

    OdpovědětVymazat