úterý 1. září 2020

 ...jsem tady.....


už je to dlouho co jsem byla naposled na blogu.  Starý blog skončil a tak jsem přešla na jiný.  Pomaloučku se s novým blogem seznamuji , tak doufám, že to půjde.

Poslední dobou mi učarovalo focení oblohy , je prostě stále se nač dívat.  Tak fotím a fotím.

Malé nahlédnutí na pár  foteček.

 









 Myslím, že se docela povedly.

Mějte se krásně a já se budu snažit být tady častěji. 



12 komentářů:

  1. Ano, povedené fotky zajímavého nebe.
    Hezký večer a příjemné zářijové dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Obloha je něco jako voda. Stále jiná a proměnlivá....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, máš pravdu, obloha stále jiná a proto se na ni hezky dívá.

      Vymazat
  3. Ráda pozoruji oblohu a mraky, které jsou neposedné a vytvoří v každém okamžiku jinou scenérii.

    OdpovědětVymazat
  4. Obloha se mění z minuty na minuty a někdy vytváří opravdu nádherné scény. Krásné fotky. Také jsem se přestěhovala a myslím, že to jde. Jsem tady moc spokojená. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky. Přeji hodně štěstí na nových stránkách :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, krásné fotky, také ráda fotím oblohu.
    Ať se Ti na nové adrese líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat