úterý 29. září 2020






Nezlobím....hraju  si.....

 

Přeji vám pěkný začátek pracovního týdne.  

Kdo si hraje nezlobí.....tak tohle jistě zná každý .  Teď jsem si opět hrála i já.  Tentokrát  jsem nebyla paní doktorka, ani sestřička a stavitelka , asi po roce jsem znovu dělala oblečky pro panenky.  Zatím jsem jen pletla, ještě něco uháčkuji a ušiji.


Malé nakouknutí do nového šatníku.


 
 
 

A konečně jsem dokončila svetřík pro Lukáška, který jsem začala plést loni.  No...trvalo mi to .


 

Pletla jsem z příze Elian.

Teď mám plést svetřík pro Sárinku, dcera si vybrala model a já se rozhodla, že upletu ještě jeden pro Elišku a  přidám je holkám k dárečkům pod stromeček.  Dnes mi přijde příze , jak jinak....růžová.

Jen doufám, že to nedopadne jako s tím pro Lukáška. 

Tak... dnes je to vše.  Mějte se krásně .




5 komentářů:

  1. Jani, obdivuji krásné oblečky pro panenky i svetřík pro Lukáška. Také jsem začala plést svetřík pro vnoučka. Snad ho do narozenin dodělám.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, moc děkuji. Já ten svetřík naštěstí k narozeninám stihla.
      Teď mě čekají dva , chtěla bych je zvládnout do Vánoc. Uvidím.
      Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Krásná garderóba. Ta malá i ta velká. A ta malá rychle přibývá, ta se tvoří dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji. Máš pravdu, malá garderoba se tvoří krásně, s tou větší už je to horší.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Šikovné ruce, to je vidět, panenka bude mít krásnou výbavu a svetr pro klučíka má krásné barvičky ☺☺☺

    OdpovědětVymazat