pondělí 5. října 2020

 Ze zahrady............


Přeji vám pěkný den.  No, řekla bych skoro aprílový.  Dopoledne u nás svítilo sluníčko , mírně foukal větřík a hezkých 20 stupńů.  Ještě v poledne jsem šla s Čikem na zahradu a vyfotila pár kytiček. 




Sasanku jsem dostala od kamarádky .


Ibišek celé léto nekvetl , až teprve  teď začíná.


Kdysi jsem měla žlutou popínavou růži,  ale nepřežila zimu ,tak jsem si koupila  novou a začíná kvést.



Chryzanténka je taky nová,  tentokrát jsem chtěla bílou.


No a okolo jedné hodiny se počasí úplně změnilo.  Teplota klesla o 5 stupńů ,  dost fouká a  prší.  No...nenaděláme nic, je podzim a krásné počasí je prostě fuč.   I  když včera bylo  hezky.

 



 


Mějte se krásně .

2 komentáře:

  1. Jani, to jsou krásné fotky. Zahrádka Ti pořád dělá radost. Počasí je bohužel hodně proměnlivé, ale co naděláme.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, děkuji. Zahrádka mi přináší hodně radosti. Počasí už lepší nebude, ale to k podzimu patří , i když já mám raději teplo, kdy můžu být stále venku.
      Růženko, měj se krásně a opatruj se.

      Vymazat