pondělí 12. října 2020

 Nové kytičky .....


Přeji vám pěkný den.

U nás stále prší, naštěstí jen takový zahradnický deštík....no, ale to k podzimu patří .  Na zahradě jsme udělali menší změny a je připravená na zimu .Zůstaly nám jen papriky ve fóliovníku.

Já si koupila druhou chryzanténku,  ty minulé nepřežily zimu.

 
A takto rozkvétá bílá.
 

Přesto jsem neodolala a přikoupila si další denivky, už jich mám pět a přibyly další.   Jen si budu muset hezky počkat na jaro, než se dočkám prvních kvítků.

Ale budou krásné.  malé nakouknutí. Fotečky nejsou moje, ty jsem si půjčila .






Tato by měla být jemně lososová.









Doufám, že přečkají zimu a já se dočkám těch

hezkých barev.









K denivkám jsem přikoupila ještě další kytičku , název si samozřejmě nepamatuji.


Takto by měla vypadat. Fotečka opět půjčená.

Ještě jsem přikoupila bohyšku, ale  fotečku  nemám.

Jinak pokračuji na svetříčku pro Sárinku.


Pro dnes se s vámi loučím a hlavně  přeji, ať se vám do cesty nepřiplete žádný bacil.

Mějte se krásně.


5 komentářů:

  1. Jani, denivky jsou nenáročné a na jaře ti určitě pokvetou, taky jich mám několik. Hezký den přeji Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Chryzantémky máš moc pěkné a věřím, že i denivky Ti budou příští roky dělat radost.

    OdpovědětVymazat
  3. Kdysi jsem měla od mamky chryzantémy a dělaly mi radost docela dlouho. Pak se nějak vytratily. Teď si na podzim kupuji v květináči, chvíli dělají parádu u vstupních dveří, pak je ,,zazimuji", ale moc úspěšná nejsem.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Janinko, tak denivky máš úúúúchvatné, barvičky krásné, mám taky na zahrádce, ale teď mi nejde ta práce od ruky. Mějte se fajn a držte se tam všichni...

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí ta lososová denivka, to je opravdu zajímavá barvička!

    OdpovědětVymazat