čtvrtek 26. listopadu 2020

Domečky....

 

Přeji vám pěkný večer .

Minulý týden  mi přišel balíček od  Ivetky , která tvoří moc pěkné výřezy z překližky.  Taky má svůj blog,  https://www,ivetule.cz    .  Já mám ráda domečky a tak jsem si objednala,  jsou krásné.

 

Stromeček jsem dostala jako dáreček ,  moc Ivetce děkuji. 


 
Už mám plán kam s nimi, tak uvidím.


Mějte se krásně.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 komentářů:

  1. Já jsem taky domečková. Vloni jsem postavila celou svítící vesničku a dnes jsem si přikoupila další dva domečky a krásný kostelík. / koupené u našich vietnamských přátel/. Musím to nafotit a dám k obdivování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, tvoje vesnička je nádherná, už se těším na fotečky.

      Vymazat
  2. Jani, hezké domečky. Taky jsem si objednala domečky z překližky v kombinaci červeno-bílé. Už mám vymyšlené, kam je umístím. Pak je nafotím.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, děkuji. Těším se na fotečky.
      Měj se krásně.

      Vymazat