neděle 29. listopadu 2020

 První....

 

Dnes tu máme první adventní neděli ......užijte si tento krásný čas v pohodě a hlavně  ve zdraví.

 

Vánoce u nás letos budou laděny do bílozlaté  a tak jsem nazdobila i  adventní věnec.

Věnce jsem vytvořila dnes.  Hitem letošních svátků jsou prý medvědi, tak jsem jednoho fešáka taky dala na věnec.

Druhý  je na dveře a protože ulítávám na domečcích, tak jsem je šupla na věnec.  Musím říct, že se mi líbí.


Mějte se krásně
.

14 komentářů:

  1. Také přeji krásnou adventní neděli. Moc se mi líbí ten medvídek v tom věnečku ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli, moc děkuji. I tobě přeji krásný adventní čas.

      Vymazat
  2. Milá Janičko i tobě přeji krásné adventní dny. Výzdobu máš krásnou a medvídky i domečky jsou také moji oblíbení.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivuško, moc děkuji. Tobě i rodince přeji krásný adventní čas.

      Vymazat
  3. Moc pěkná adventní výzdoba. O medvědech jsem také slyšela, a tak jsem jednoho do mé výzdoby také použila. Nebyl to problém, protože mám medvědí sbírku. Krásný a klidný advent ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  4. Medvídek na věnečku je kouzelný. Měj pohodové adventní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, moc děkuji. Přeji Tobě i rodince krásný adventní čas.

      Vymazat
  5. Máš to moc krásné, jemné a decentní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji. Přeji pěkný adventní čas.

      Vymazat
  6. Domečky mám ráda i já. Přeji klidný a pohodový adventní čas. J

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, děkuji. Přeji pěkný a pohodový adventní čas.

    OdpovědětVymazat
  8. No to je krása! Hned jdu najít medvídka, mám jednoho malinkého ;-)))

    OdpovědětVymazat