čtvrtek 10. prosince 2020

 MIKULÁŠ


V sobotu u nás chodil Mikuláš.  Nebyl sám, doprovázel ho Anděl a samozřejmě čerti.

No, oni vlastně nechodili....... jeli totiž v kočáře.

Tady mi čouhá značky PC jak jsem si stahovala fotky.  Chybička se vloudila.



Čerti byli hodní a děti nestrašili.

A pan kočí.

Tyhle fotečky nejsou moje. Půjčila jsem si je od sousedky, která vždy takové akce fotí.




Moje fotečka je tato. Když byl kočár hezky osvětlen, můj obyčejný foťák to nepobral.

Musím říct, že tenhle  Mikulášský večer byl nejlepší . I když se balíčky nadělovaly venku, mělo to tu hezkou atmosféru. Kdyby byl ještě sníh, tak by to bylo úplně nej.  To už bych, ale chtěla moc.  


Mějte se krásně.

9 komentářů:

  1. Tedy Mikuláš se měl, když se vezl v kočáře.
    U našich mladých byli také jen venku před domem.

    OdpovědětVymazat
  2. To muselo být moc hezké. A jak píšeš, kdyby byl ještě sníh, tak to by byla dokonalá pohádka.
    K Tvému minulém postesknutí. Taky mi zmizely všechny přetažené fotky u příspěvků na Blog.cz. Nejprve jen některé a teď už to zeje prázdnotou všude. Mrzí mne to, ale nebudu se s tím trápit. Fotky sice mám uložené u sebe, ale byla by to práce, která by zabrala dost času a to ho raději využiju jinak. Prostě za Blog.cz udělám tlustou čáru.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, bylo to krásné. Loni, byl Mikuláš v parku u stromečku, ale tenhle byl daleko lepší. Bohužel se zmizením fotek nic neuděláme, je to škoda.
      Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Jani, kde se to vidí, aby Mikuláš jezdil v kočáře? Asi už je starý, tak ho bolí nohy, jako mne. Zmizení fotek mne také naštvalo. Byla jsem ráda, že se mi články podařily v pořádku přetáhnout, teď ty články vlastně nemají žádný význam. A že jich bylo za 11 let! No, život jde dál... Měj se pěkně. Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, loni byl Mikuláš v parku u stromečku, ale to nebylo ono. Tento měl velký úspěch. Ty fotky mě mrzí, nešťastnou náhodou se mi podařilo část fotek smazat a byla jsem ráda, že je mám aspoń na starém blogu. Bohužel teď nemám nic. Jak píšeš, život jde dál.
      Heli, měj se krásně.

      Vymazat
  4. U vás jste tradici Mikuláše tím kočárem povýšili. To byl skvělý nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, vždy u nás byl Mikuláš v sokolovně,bylá to taková tradice. Loni byl v parku u stromečku a letos jezdil v kočáře. Tohle nemělo chybu, vše bylo parádní, dětičky a rodiče byli nadšení.

      Vymazat
  5. Jani děkuji za přáníčko,taky přeji krásné vánoční svátky a hlavně zdravíčko.Tady jezdil loni mikuláš s čertem v nazdobené vánoční tramvaji a letos ani nevím,asi nejezdil aby nedostal covida. Je to vůbec na nic a na nervy.Ale já jsem v klidu. Ty články co jsou bez fotek tak hážu do koše,psaly o tom,že galerie skončí,něco jsem zachránila a dala si zpět do PICASA.Snad nesmažou letošní fotečky na blogeru,ale i tak si je raději stahuji do své galerie. Ona se snad dá udělat galerie jako blog,ale na to se musím optat mého vrchního ,,ajťáka,,syna ten to pochopí i z angličtiny,já umím tak anglicky spát...pa a díky.Miluš

    OdpovědětVymazat