pátek 4. prosince 2020

  Nevím co se děje....

už včera jsem zjistila, že se mi ztratily fotky z předešlých let .  Syn mi  na nový blog všechny přetáhl a jsou fuč. Vím, že je nýs víc a nevím proč jsou najednou pryč, bez nějakého upozornění.   Já vím, že to není tragédie, ale  mrzí to.


 

6 komentářů:

  1. Ahoj Jani, i vá mám úplně stejný problém, ještě nedávno jsem fotky u starých článků měla a teď jsou všechny fuč, je to škoda. Měj se moc hezky a ahoj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Verunko, děkuji za odpověď.
      Měj se krásně a pozdravuj Vaše.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Růženko, je to škoda, tolik pěkných foteček.

      Vymazat
  3. Jani, já jsem po tvém upozornění také vtrhla na svůj blog a na blogy svých známých a všichni jsou na tom stejně. Bez obrázků.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, já se večer koukala ,že jsi na tom podobně. Já o některé fotečky přišla úplně, protože se mi nechtěně kdysi podařilo část uložených foteček smazat.

    OdpovědětVymazat