neděle 18. července 2021

   Denivky....

 

Přeji vám pěknou neděli.  U nás je dnes zataženo a fouká , aspoń trochu změny .

U Vlastičky  na blogu jsem viděla článek o denivkách a tak mne napadlo, že bych po dlouhé době mohla přidat něco na blog.

Pomalu zjišťuji ,že začínám být  závislák na denivkách. Polehoučku stále přikupuji nové barvičky .

A touhle to vše začalo....měli jsme ji doma a tak jsem si trs odebrala. Několit let byly jenom tyhle , ale 

s postupem času jsem jim začala propadat.

 


 Pak jsem si dokoupila žluté.


K narozeninám přibyla další.


 A pak jsem si jich koupila víc najednou.  Zatím vykvetly jen dvě , na ty další si musím počkat.


 

U téhle krásky si nejsem jistá jestli patří k denivkách. 


Pro dnes je to vše. Doufám, že příště už mi další článek nebude tak dlouho trvat.

Mějte se krásně , přeji pěknou neděli.

8 komentářů:

  1. Jani, krásně Ti to na zahradě kvete, krásné barvičky.
    Přeji Ti hezké letní dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné, také mi na zahradě teď dělají radost.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám jen žlutou a oranžovou denivku.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krásné kytičky, krásné barvičky, každého potěší.
    Hodně sluníčka a dobré nálady přeji i do vašeho kraje. 😀

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné - kytičky i foto. A díky za virtuální návštěvu na mém blogu. Přeji hezké dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Na zahradě máme několik oranžových denivek, a to jsem si ještě nedávno myslela, že to jsou lilie 😜 Barvy jsou nádherné, určitě se po dalších v zahradnictví poptám. Ty fialové jsou fakt super. Přeji hezký víkend 🌞

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to si můžeme podat ruce. Jsme dvě. Já jim také propadla a na výstavě v Olomouci na Flóře si vždycky nějakou novou koupím. Zkrátka neodolám.

    OdpovědětVymazat
  8. Denivky umí taky udělat hodně parády na zahrádce a nic je nesežere tak, jako lilie. Měla jsem dost lilií a jestli během dvou let zůstane jedna, budu šťastná. Všechny cibule něco sežralo.

    OdpovědětVymazat