neděle 28. listopadu 2021

   První neděle...


Už tu máme první neděli adventní.

Včera jsem udělala věnce ,  na dveře a další na stůl. Ten opět klasika , keramický od Lenky Hložkové.

 

     

Na dveře je skoro stejný jako loňský , moc se mi ty věnce s domečky líbí.


Letos jsem dala červené svíčky a Vánoce budu ladit do červeno-zlaté .

Dnes první zapálená svíčka.

   


Mějte se krásně a užijte si adventní čas v pohodě a hlavně ve zdraví .

5 komentářů:

  1. Jani, dnes jsem si na tebe vzpomněla, že si tu dlouho nebyla. Přeju celé tvé rodině klid, pohodu a zdraví v adventním čase :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško , moc děkuji i já přeji tobě i rodince klidný a pohodový adventní čas a hlavně zdravíčko.

      Vymazat
  2. Jani, i Tobě a celé rodině přeji hezké adventní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, moc děkuji. I já přeji tobě i rodince klidný a pohodový adventní čas a hlavně zdravíčko.

      Vymazat
  3. Taky Ti přeji hezký advent.
    Oba věnce máš moc hezké!
    Hanka

    OdpovědětVymazat