čtvrtek 30. března 2023

 

   Dečka...

 

Přeji vám pěkný den.

Konečně jsem se zbavila jednoho kostlivce . Začala jsem háčkovat v listopadu , měla jsem asi třičtvrtě dečky hotové a nějak na její dokončení nebyl čas . Až teď ....teda dodělala jsem ji začátkem tohoto měsíce , ale na blog ji dádávm až tedˇ.


 



 


Myslím, že se povedla , líbí se mi . Pustila jsem se ještě do další, tak doufám , že ji dokončím brzy.


Mějte se krásně , přeji pěkný víkend.                   Jana

8 komentářů:

  1. Moc hezká je. Taky mám občas něco v rozpracovanosti poněkud déle. Ale co, však o nic přeci nejde :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji . Já mám stále jednoho kostlivce a nějak se mi do jeho dokončení nechce . Asi ještě nepřišel ten správný čas.
      Měj se krásně .

      Vymazat
  2. Jani, zdravím. Dečka je moc hezká, zajímavá. Také mám několik restů v rozpracovaných projektech... Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji. Ještě stále mám jednoho kostlivce , ale asi nenastal ten správný čas na dokončení.
      Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Moc krásné háčkování, Jani! Perfektně vypracovaná krajka!
    Přeji hezké jarní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Dečka se mi líbí moc, má zvláštní tvar a tím je výjimečná. Fakt krásná. Zdravím 😉

    OdpovědětVymazat