pondělí 3. dubna 2023

Jen tak...

 

Přeji vám pěkný den,  dnes Šedivé úterý.

Nedávno jsem na Pinterestu viděla  jehelníček , který se mi zalíbil a tak jsem zalovila v zásobách a pustila se do tvoření . 

 



 Po dlouhé době mám nový jehelníček .....no spíš špendlíkáček....

Chvilku jsem se věnovala i šití a ušila jsem si nový obal na mobil , jen takový obyčejný.




Aby to nebylo jen o tvoření ,tak i něco z kuchyně.

Po dlouhé době jsem upekla bábovku s piškoty. 




Povedla se ,chutnala i návštěvě .

Pro dnes se s vámi loučím.

Mějte se krásně a užijte si velikonoční týden.                                                 Jana

  

6 komentářů:

  1. Ahoj Janičko, krásně jsi tvořila. Moc se mne líbí ten kaktusek :-), bábovka by mně přišla zrovna k mé kávě k chuti. Přeji ti krásné Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivuško, moc děkuji .
      I já přeji tobě i rodince krásné Velikonoce .

      Vymazat
  2. Pěkné tvořeníčko a i pečeníčko :-)
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji .
      Měj se krásně, přeji ti heuké Velikonoce.

      Vymazat
  3. Samé pěkné věcičky. A já bych si hned "ďobla" bábovky. Mňam....

    OdpovědětVymazat
  4. Janičko, to je roztomilý kaktus! Parádní práce!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat