úterý 23. května 2023

 

                              Pivoňky....

 

Přeji vám pěkný den.

Pivońky  jsou chloubou mojí zahrady . Teda vlastně byly.... jen do včerejška.

     

                                



Takto krásně kvetly a to ještě ne všechny květy.

Až do včera ,než se začaly hnát tmavé mraky.

                                   


A pak  kromě menší bouřky přišla průtrž mračen . 

Na dvoře to vypadalo takhle...

                                


Když konečně přestalo pršet , tak jsem se vydala na obhlídku zahrady . Šla jsem omrknot  fóliovník jestli ustál vítr a jak dopadly kytičky.

    



Snad se ještě některé květy vzpamatují . Poslední dobou vždy když mi kvetou červené pivońky prší buď delší dobu nebo se přižene nějaká průtrž a krása pivoněk je ukončena.


Pro dnes se s vámi loučím.

Mějte se krásně.                          Jana

                                 



 

6 komentářů:

  1. Jani to je škoda těch poničených pivoněk, nádherný keřík a ta barva ! Přeju všechno nejlepší k dnešnímu svátku, hodně zdravíčka ! Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc ti děkuji za přáníčko .
      Pivoňky se ještě nevzpamatovaly z té spousty vody , je to škoda , jsou nádherné. Ještě pokvetou růžové, tak doufám ,že aspoń ty dopadnou lépe.
      Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Pivoňky byly krásné. Já to podobně mívám s azalkama, celou dobu se na ně těším a většinou zmrzly nebo opršely, letos to zatím vypadá slibně. Dodatečně vše nejlepší k svátku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, děkuji za přání .
      Podobně to mám i s hortenziemi , ty mi letos omrzly, tak nevím jestli pokvetou.
      Měj se krásně.

      Vymazat
  3. To je fakt na naštvání. Také by mně to vadilo. Ale to je to květnové počasí plné bouřek a nestálého počasí. Snad už bude lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, dodatečně ti přeji vše nejlepší k svátku .
      Letos je to počasí hodně nestálé , tu průtrž jsme už měli jednou .Takže během 14dní hned dvakrát . Snad už bude lépe.
      Měj se krásně.

      Vymazat