úterý 16. května 2023

 

Trochu jsem nakupovala.....

 

Přeji vám pěkné odpoledne.  V minulých dnech jsem trochu nakupovala , samozřejmě do zahrady.  

Slunce a džbán je pod pergolu , pítko je už na svém místě.

 K lavičce jsem koupila mříž ( oblouk ) na popínavky . Clematis je zasazen ,ale není moc vidět.

Protože jsme místo fóliového altánu (který u nás stihl vítr zničit během léta ) rozhodli koupit slunečník , tak jsem ještě něco přidala.


Tenhle květináč se mi moc líbil ,tak jsem si udělala radost .
No a přibylo ještě jedno pítko , tentokrát šedé na přední část zahrady.  Motyčku s kypřítkem mám do fóliovníku.

Tak to bylo mé nakupování.

 

Mějte se krásně.    Jana

 

 

 

3 komentáře:

  1. Jani, to plechové slunce z první fotografie mám v zahradě taky. Porostlé oblouky se mi moc líbí, já mám na jednom pnoucí růží. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nakoupila jsi dobře. To slunce se mi líbí moc.
    Měj se hezky a přeji pohodový víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, hezky sis udělala radost. Taky mám pitka pro ptáčky a hmyz na více místech. Nejvíc z nich pije Bětka. Měj se hezky🥰

    OdpovědětVymazat