pondělí 18. září 2023

 

Něco z tvoření....

 

Přeji vám pěkný den.

Dnes pro změnu bude trocha mého tvoření .  Vestu pro Lukáška už mám hotovou delší dobu, stejně jako  letní potahy na židle a lavici do kuchyně.

 


Vestu jsem pletla ze zbytků přízí.

Látku na potahy jsem měla v zásobách hodně dlouho.  Letos konečně na ně došlo.
 



Taky jsem přelakovala mlýn,  který jsem kdysi dostala.



 Tato slunečnice mi vyrostla ve fóliovníku .



Tahle je ze semínek co spadly pod krmítko.


Mějte se krásně.              Jana

5 komentářů:

  1. Jani ahoj, Tvoje tvoření se mi moc líbí. Vestičky já mám moc ráda a ráda je taky pletu. Jako děti jsme měly s bráškou oblíbené vestičky z angorské vlny. Babička chovala angoráky právě kvůli vlně na pletení. Těm vestičkám říkala babička živůtky, my jsme je s bráchou milovaly... Já si ten svůj schovala a když se narodil můj první syn, přepletla jsem mu ze svého živůtku vestičku zase pro něho. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji. Máš pěknou vzpomínku na babičku a její vestičky. Moje babička nám všem dělala čepice .
      Měj se krásně. Jana

      Vymazat
  2. Jani, děkuji.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Janičko, krásně jsi tvořila. Moc se mne líbí podsedáky - krásně ti sedací kout rozkvetl a vestička je fajn, také je ráda nosím. Měj se moc hezky. Ivana

    OdpovědětVymazat