úterý 24. října 2023

 

  Podzim...

 

Přeji vám pěkný den.  Podzim umí vytvořit krásnou paletu barev a konečně začal barvit i u nás.

 

 

Přísavník se zatím zabarvuje pomalu.




Borůvka už má hezky červené listy.

Dnes se mi ráno podařilo vyfotit východ slunce, no spíš už vyjité.



Aby to nebylo jen o přírodě , tak i něco z tvoření.

Dopletla jsem vestu pro Elišku.

Pletla jsem z příze Alize , kterou jsem měla ještě v zásobách.  Kdysi jsem z ní motala pro Eli svetřík . 


 



Na závěr poslední kytičky ze zahrady. No ještě zbývají chryzantény v květináči , ale ty zatím nerozkvetly.



Děkuji vám za hezké komentíky, které mně vždy potěší.

Mějte se krásně .              Jana

2 komentáře:

  1. Každým dnem teď podzim ukazuje jak to s barvami umí. I u Tebe na zahrádce si to užívá ! Vestička je moc hezká a i ta v minulém příspěvku se mi moc líbí.
    My jsme doma říkali, že je to pulovr :-). Ale časem jsem začala taky říkat vestička.
    Pořád se chystám, že si sobě upletu takovou jednoduchou z lehoučké příze, ale skutek zatím utek :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani hezké fotografie podzimu. A vestička Ti ladí k fialovým kytičkám :o). Mám moc ráda všechny vesty. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat