čtvrtek 23. listopadu 2023

 

  Kdo si hraje , nezlobí....


Přeji vám pěkný den. 

Tak jsme s  Eliškou opět tvořili , tentokrát se přidal i Lukášek.  Na řadu přišel barevný papír, nůžky a lepidlo. Každý si udělal  andělíčky , které si pověsí na větvičky ve vázičce.

 

 


Andělíčci se  povedli.

Spoustu inspirace na tvoření s vnoučaty nacházím u Leničky - na blogu babilenka .cz.

Za její prima nápady jí moc děkuji !!!

Její vnučky si šily zvířátkové  polštářky. Tenhle nápad se mi velmi líbil , Leni mi dala odkaz kde seženu látku . Sehnala jsem lesní zvířátka a Eli byla nadšená.




 Přes víkend si ušila a vyplnila kuličkovým vláknem stromeček a já jen zašila otvor.

Radost byla obrovská a polštářek už má doma.

Leni , ještě jednou děkuji a moc se těším na další nápady.

 




Na zahradě je stále dost listí a tak pohrabujeme a ještě budeme. Při úklidu  minulý týden jsem za zahradou objevila šeřík.....no , na tom není nic divného,  keř tam roste spoustu let . Jenže on na pár větvičkách kvetl a to jsem teda ještě neviděla, aby šeřík v listopadu kvetl.

 


Fotečka nic, moc , květy byly dost vysoko.


A na závěr ještě trochu kytiček.

Poslední růžičky ze zahrady.

 


Nesmím zapomenout na vánoční kaktusy , opět si přispíšily . 

 


Pro dnes je to vše , doufám že jsem vás moc neunavila.

Mějte se krásně.             Jana

 


 

4 komentáře:

  1. Ahoj Jani andílci moc roztomilí a panel s lesními zvířátky super ! My jsme teď s holkama taky tvořily, ukážu... Obdivuju Tvoje vánoční kaktusy, jak hezky kvetou. Ty měla ráda moje mamka. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Leni, moc děkuji . Vánoční kaktusy mi vždy kvetou před Vánocemi , ale potom ještě i před Velikonocemi . Na Tvé tvoření se vždy moc těším , nacházím u Tebe spoustu inspirace , za ni moc děkuji.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně jste si tvořili. Vánoční kaktus jsem nikdy neměla a tak ho jen vždycky obdivuji, když ho někde vidím na živo nebo takhle na fotkách.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji. Vánoční kaktusy jsem si koupila úplně maličké a už je mám třetí rok a zatím se drží.
      Měj se krásně.

      Vymazat