pondělí 13. listopadu 2023

 

Všehochuť...

 

Přeji vám hezkývečer.

Kdysi jsem háčkovala dýněčky , zůstaly mi jen tři a tak jsem si ještě jednu ušmodrchala.

Další možná někdy v budoucnu.

 



Upekla jsem malovaný koláč , který rychle zmizel.

Minulý týden jsem hlídala naše vnoučátka .  Při pobíhání za malou Natálkou jsem Elišce ukazovala nějaké tvoření , aby se zabavila a tak si vytvořila malé skřítky.


Fotila jsem v rychlosti, tak je fotečka nic a moc.

Zahradu už jsme zazimovali, zbývá jen pohrabat listí .  Nejvíc ho bude z přísavníku , zatím ho ale moc nespadlo. Velmi se mi líbí jak se hezky vybarvuje .

 




 A na závěr chryzanténa , kterou mám z minulého roku . Nedávala jsem ji do země , zůstala v květináči a lońskou zimu přezimovala v  komůrce.


Mějte se krásně.                  Jana

 
 


 

3 komentáře:

  1. Dýněčka se ti moc povedla i tvoření dětí je moc pěkné. A i malovaný koláč bych si hned dala. Miluji sladké pečivo. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, líbí se mě u Tebe všechno - koláč, podzimní fota i tvoření.Já mám u nás teď taky 3 malé vnučky, takto tady duní... Posílám pozdrav, Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Dýniček není nikdy dost. Vnučka je šikulka. Taky jsem ráda s vnoučaty tvořila, ale už jsou velcí a tak jejich zájmy už jsou jinde :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat