středa 7. srpna 2013

Tvořeníčko

Zdravím všechny návštěvníky mého blogu a děkuji za milé
komentíky.
Dnes je u nás opět krásný slunečný den, teploty jsou stále
vysoké a zahrada připomíná vyprahlou pustinu. I přes veškeré
zalévání je to stále málo, nezbývá jen doufat, že nějaký déšť
přijde.
I přes horké počasí se snažím něco tvořit....no spíš jsem dodělávala
své kostlivce.
Krajku k běhounu jsem si umotala již v zimě, látka byla také....
...jen našít krajku jsem stále odkládala.
Ale už je konečeně hotovo.


Dalším kostlivcem byla Andělka pro dceru.



A něco z úrody.
Okurků i cuket je letos dost, tak jsem udělala americké okurky od Květušky.
Z cuket kromě sekané a bábovek přišel na řadu cuketový bigus, recept je od
Věrušky . Oboje mělo loni velký úspěch.



Množství sklenic se postupem času zvětšuje, proč nedělat to co chutná,
hlavně když se úroda podařila.
Pomalu začínají dozrávat rajčátka ve skleníku a úroda vypadá opět slibně.
Chystám se udělat rajčatovou kejdu, recept mám opět od Věrušky .

Dnes se s Vámi loučím a přeji krásné dny plné pohody.

Žádné komentáře:

Okomentovat